URA EDEN SPRINGS OY FINLANDILLA

Eden Springs on Euroopan johtava vesi- ja kahviratkaisujen tarjoaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus yritysten ja kotitalouksien juomapalveluista. Asiakastyytyväisyys on toimintamme kulmakivi, ja pyrimme ratkaisuillamme täyttämään kokonaisvaltaisesti jokaisen asiakkaamme tarpeet. 

Avoimuus, innokkuus, yhteistyötaidot ja pyrkimys ensiluokkaiseen palveluun ovat tunnusomaisia piirteitä edeniläisille. 

Noin satapäinen henkilöstömme on meille arvokas voimavara. Kannustamme työntekijöitämme kehittymään työssään tarjoamalla heille erilaisia koulutus-, työssäoppimis- ja etenemismahdollisuuksia.

Arvostamme tiimihenkisiä ja idearikkaita työntekijöitä, jotka kykenevät työskentelemään oma-aloitteisesti ja itsenäisesti yrittäjähenkisessä ympäristössä.

Jos jaat yrityksemme arvot ja haluat liittyä mukaan Edenin menestystarinaan, kuulisimme mielellämme sinusta. Katso avoimet työpaikkamme tai lähetä avoin hakemus.

    Avoimet työpaikat

    Operation Team Leader

    Vantaa
    Full-time

     

    Operation Team Leader

    Located in Vantaa, a person with at least 5 years’ experience in logistics/operations will be responsible for our mid-size operation team and will report to our Operation Director Germany, Netherlands & Nordics. Being overall responsible for our three depots in Vantaa, Tampere and Turku and secure the hygiene, health and security requirements on all sites are some of the key responsibilities. As an Operation Team Leader you will together with your team constantly work to improve customer satisfaction and efficiency within the organization.

    This is what you’ll do:
    As an Operation Team Leader you will be responsible for the customer order fulfilment including end-to-end supply chain (in-bound, warehouse and outbound) and ensure that our customer receive high standard service. You will also be actively involved in daily operations including usage of our ERP and planning system and secure an optimal fleet for our drivers. You will be responsible for overall operation costs and budget and should therefore have experience in working towards KPI’s and cost/budget management. To secure a close cooperation with other departments such as Sales, Customer Service and Finance a person in this position is someone who can see the importance of working cross-functional. Being a social person with experience in negotiations, you will have close contact with external suppliers and partners to re-negotiate contracts. 

     

    Team Leader Sales

    Vantaa
    Full-time

     


    Team Leader Sales

    Located in Vantaa, you will be responsible for our sales team and report to our Sales Director Nordics. With direct sales responsibility for your own portfolio you will also take on a leadership role for a sales team of three people including field sales, tele sales and key account. A person in this position will be eager to proactively develop and maintain their own customer base to ensure sustainable organic growth as well as support the team to reach their objectives.

    This is what you’ll do:
    As a Team Leader Sales you will have the benefit of pursuing your own sales targets as well supporting your sales team to succeed. Leading by example you will create sales offers and conduct contract negotiations on a daily basis as well as actively sell our products to new and existing customers. By taking full ownership you will take on responsibility for your own and your team’s sales budget. You will also participate in marketing activities such as attending fairs and product demonstrations. To ensure Eden’s position as European market leader, you will always stay up to date with the latest trends and the developments on the market.

     

    Asiakaspalveluhenkilö

    Vaanta
    Full-Time

    Asiakaspalvelutyöntekijää toimistollemme Vantaalle! Saatat olla etsimämme henkilö, jos rakastat asiakaspalvelutyötä ja haluat tehdä kaikkesi, jotta asiakkaat olisivat tyytyväisiä. Tärkeimmät työvälineesi ovat puhelin ja tietokone. Aiempi kokemus asiakaspalvelu- ja B2B-työstä sekä työskentelystä call centerissä luetaan eduksi. Odotamme sinulta sitoutumista työhösi, ammattimaista otetta sekä järjestelmällisyyttä, joustavuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Pääasiallisena tehtävänäsi on vastata yritysasiakkaidemme puheluihin ja sähköposteihin ja auttaa heitä ongelmiensa ratkaisemisessa. Työsuhde on voimassa toistaiseksi ja alkaa välittömästi.

    Työtehtävät:
    Työtehtäviisi kuuluvat yritysasiakkaiden palveleminen puhelimitse sekä sähköpostitse ja tämän lisäksi myös yhteydenpito myynti- ja jakeluosastoihimme Suomessa. Autat ratkaisemaan asiakkaan ongelman ja varmistat, että asiakas kokee saaneensa parasta mahdollista palvelua. Työhön sisältyy myös jonkin verran hallinnollisia tehtäviä ja  lähtevien puheluiden käsittelyä laadun varmistamiseksi.

    Asiakaspalvelukeskuksemme noudattaa konseptia ”one-stop-shop”, eli työtehtävämme kattavat kaiken asiakkaiden kyselyihin vastaamisesta laskentatoimeen ja lisämyyntiin puhelimitse ja nsähköpostilla. Asiakaspalvelun lisäksi myös osto/vuokra sopimusten ja hinnastojen päivitys, laskutus ja maksamattomien maksujen perintä ja yhteistyö perintätoimistojen kanssa kuuluvat työnkuvaan.

    Avoin hakemus

    Etkö löytänyt avoimien työpaikkojemme joukosta koulutustasi ja kokemustasi vastaavaa työtä? Voit myös lähettää meille avoimen hakemuksen. Kuulemme aina mielellämme taidokkaista osaajista, jotka haluavat liittyä mukaan Edenin menestystarinaan!

    Hae nyt! 

    Hae